مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-03پزشكي

افزایش نقاط قرمز کرونایی در فارس/مردم به شایعات توجه نکنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت بحرانی و شکننده کرونا در فارس هشدار داد: آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در کشور نشان می دهد که شهرهای دارای وضعیت قرمز در استان رو به افزایش است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت بحرانی و شکننده کرونا در فارس هشدار داد: آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در کشور نشان می دهد که شهرهای دارای وضعیت قرمز در استان رو به افزایش است.

مهرزاد لطفی چهارشنبه 12 آبان در چهارصد و سی و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، با تاکید بر اینکه افزایش شهرهای دارای وضعیت قرمز، بر ضرورت افزایش هوشیاری مردم در برابر این بیماری می افزاید، گفت: در چنین شرایطی، مهم ترین رویکرد باید پایبندی جدی و مضاعف نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشد.

او با این هشدار که اگر وضعیت به همین منوال پیش رود، وضعیت رنگ بندی شهرستان های دیگر نیز تغییر می کند، تاکید کرد: نیاز است مسوولان شهرستان ها با مجموعه سلامت در شهرستان ها همکاری بیشتری داشته و بر این وضعیت شکننده، نظارت بیشتری داشته باشند و از برپایی دورهمی ها و تجمعات جلوگیری کنند، چرا که علاوه بر دریافت واکسن نیاز است، شیوه نامه های بهداشتی نیز به طور جدی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نقاط قرمز کرونایی در فارس/مردم به شایعات توجه نکنند

افزایش نقاط قرمز کرونایی در فارس/مردم به شایعات توجه نکنند