مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-03سياسي

ضرورت اتخاذ مواضع آفندی در مقابل دشمنان/ روحیه مطالبه گری منطقی تقویت شود


مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمال غرب کشور گفت: با توجه به شرایط موجود باید در مقابل دشمنان مواضع محکم آفندی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، غلامحسین کریمیان ظهر امروز در یادواره شهدای گرانقدر عملیات والفجر 4 که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه نظامی یک سخن و روش معروفی وجود دارد که بهترین پدآفند، آفند است و این روش باید در کلیه حوزه ها بر علیه دشمنان به کار برود.

وی افزود: دست جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف اعم از اعتقادی، سیاسی، امنیتی و نظامی پر است و از این رو نباید به دشمنان مجال راحتی داد.

مقابله با جریان نفوذ باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای شمال غرب کشور تصریح کرد: رهبر انقلاب در طول یک دهه گذشته بارها و بارها نسبت به جریان نفوذ هشدار دادند ولی متاسفانه توجه لازم در این مسئله مهم و بسیار حساس صورت نگرفت و گاهی رخنه جریان نفوذ در بعضی حوزه ها را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوزه های مختلفی شاهد حضور و رخنه جریان نفوذ هستیم و با توجه به این موارد هنوز هم برخی مسؤولان به این مورد توجهی نداشته و اعتقادی ندارند، باید مسئله جریان نفوذ را در کشورمان پذیرفت و یک راهکار کلی را در دستور کار داده و مقابله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتخاذ مواضع آفندی در مقابل دشمنان/ روحیه مطالبه گری منطقی تقویت شود

ضرورت اتخاذ مواضع آفندی در مقابل دشمنان/ روحیه مطالبه گری منطقی تقویت شود