مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-03سياسي

گزارش پرونده اراضی مالک آباد برای ریاست قوه قضاییه ارسال می شود


در خصوص مالک آباد، پرونده ای که رای علیه آنها صادر شده بود تحت عنوان ماده 477 بررسی و بر اساس مدارک موجود و مطالعه رای پرونده دریافتیم که قابلیت تهیه گزارش و ارائه به ریاست قوه را دارد که طی دو روز این گزارش تهیه و ارسال می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در خصوص مالک آباد، پرونده ای که رای علیه آنها صادر شده بود تحت عنوان ماده 477 بررسی و بر اساس مدارک موجود و مطالعه رای پرونده دریافتیم که قابلیت تهیه گزارش و ارائه به ریاست قوه را دارد که طی دو روز این گزارش تهیه و ارسال می شود.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مشکل مردم مالک آباد در خصوص اراضی آنها و تعارضاتی که با اوقاف در این حوزه وجود دارد و به اعتراض اهالی منجر شده اظهار کرد: متولی این اراضی اوقاف است، پرونده این اراضی به دیوان عالی کشور رفته و رای صادر شده اما پس از صدور رای در استان از تمام اراضی مزروعی و مسکونی روستا بازدید شده و همچنین طی دو جلسه با مردم این روستاها نشست هایی برگزار شد تا بتوان آنها را به آرامش دعوت کرد.

وی افزود: در این رابطه چند تصمیم برای موقوفات و اختلافات بین مردم و وقف و چند تصمیم اختصاصی برای اراضی مالک آباد گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پرونده اراضی مالک آباد برای ریاست قوه قضاییه ارسال می شود

گزارش پرونده اراضی مالک آباد برای ریاست قوه قضاییه ارسال می شود