مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-03سياسي

آمریکا با جنگ سایبری درصدد روگردانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است


در حال حاضر نیز آمریکا با راه اندازی جنگ های فرهنگی، اقتصادی و سایبری تلاش دارد تا مردم ایران را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی روگردان کند - عباسعلی تمسکنی زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی و مبارز با استکبار جهانی و روز دانش آموز با بیان اینکه تبعید امام خمینی (ره) در سال 1342 نقطه عطف و عامل پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شاهد تحقیر ملت ایران در سطح کشور بود و نمی توانست اهانت دشمنان به اسلام و مقدسات دینی را تحمل کند و برای ایجاد حکومت اسلامی و شریعت و دین به پاخاست.

وی تصریح کرد: وی برای حکومت اسلامی، زمینه سازی حکومت امام زمان (عج)، اعتلای کلمه الله و گسترش اسلام در جهان از آرامش و اسایش خود گذشت و با تحمل سختی ها، حبس و تبعید تلاش کرد تا نام ایران و ایرانی را پرآوازه کند.

فعال سیاسی اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: مردم در زمان حکومت شاهنشاهی از حقوق اولیه مانند آب، برق و زیرساخت هایی مانند جاده برخوردار نبوده و برای رسیدن مردم به حقوق خود و اجرای عدالت وی مبارزه با حکومت شاهنشاهی و آمریکا را آشکارا آغاز کرد.

* اگر ایران اسلامی مانند اسلام عربستان عمل می کرد هیچ گاه آمریکا علیه ایران تحریم های ظالمانه اعمال نمی کرد وی ادامه داد: آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با جنگ سایبری درصدد روگردانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است

آمریکا با جنگ سایبری درصدد روگردانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است