مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-03اقتصادي

حذف واسطه ها برای کاهش قیمت میوه و تره بار در بوشهر


شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه اکنون قیمت میوه و تره بار در بوشهر بسیار بالا است، گفت: شهرداری به دنبال کاهش واسطه ها در حقله های تولید تا مصرف است.

- حسین حیدری در نشست مشترک با حضور فرماندار و رییس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: ساماندهی وضعیت میدان میوه و تره بار به عنوان یکی از موارد اولویت دار شهرداری بندر بوشهر مورد توجه جدی قرار دارد تا جایی که بازدید از این میدان در برنامه بازدید استاندار بوشهر از پروژه های شهرداری نیز گنجانده شد.

وی بیان کرد: شهرداری بندر بوشهر در تلاش است تا با ساماندهی بازار میوه و تره بار بخشی از نابسامانی های این بازار را کاهش دهد.

حیدری اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر به دنبال کاهش واسطه ها در حقله های تولید تا مصرف است و تحقق این مهم به کاهش قیمت ها نیز کمک می کند.

وی افزود: در این ارتباط فرمانداری بوشهر نیز تعامل و همکاری مناسبی با مجموعه شهرداری دارد که این رویکرد نویدبخش سرعت بخشی در فرایند ساماندهی میوه و تره بار است.

حیدری اظهار کرد: در کنار موضوع ساماندهی بازار میوه و تره بار بوشهر امید است در حوزه نظارت نیز بر قیمت میوه و تره بار در بوشهر نظارت موثرتری صورت گیرد چراکه اکنون قیمت میوه و تره بار در بوشهر بسیار بالا است تا جایی که این موضوع گلایه استاندار نیز به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها برای کاهش قیمت میوه و تره بار در بوشهر

حذف واسطه ها برای کاهش قیمت میوه و تره بار در بوشهر