مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-03سياسي

دشمن مدیریت را با رانت و فساد القا می کند/سیاست دشمن در هم کوبیدن کشور از درون


دشمن تلاش می کند تا مدیریت و مسئولیت را در نظام اسلامی هم ردیف رانت و فساد معرفی کرده و این مفاهیم را به جامعه القا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای والامقام عملیات والفجر 4 در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا فاصله بین نسل ها را زیاد کرده و به نوعی گسست فرهنگی بین نسل ها ایجاد کند تا نسل جوان و نوجوان امروز از فرهنگ حماسه آفرینی نسل گذشته بی خبر و غافل بماند.

وی ضرورت آگاهی بخشی و روشنگری را در جامعه یادآور شد و تصریح کرد: باید نقاط قوت و مثبت را مشاهده کرد اما غفلت از نقاط ضعف می تواند ما را در برابر دشمنان ناکام کند که ضروری است با تدبیری مناسب به سمتی حرکت کنیم تا نقاط ضعف خود را نیز از بین ببریم.

فرمانده سابق لشگر عاشورای آذربایجان شرقی را استان شایسته با نیروهای فداکار همراه با تلاشگران در عرصه های مختلف معرفی کرد و گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی است تا ما در کنار تعریف و تمجید از شهدا، با سیره و راه آنها آشنا شده و در پیمودن این مسیر عزمی جدی و راسخ داشته باشیم.

کریمیان افزود: دشمن با جنگ روانی آن هم به شکل گسترده وارد میدان شده و بر این باور است که یک ناو جنگی می تواند شایسته تر از هزاران ساعت دیپلماسی باشد و بایدن خواب آلوده نیز با همین دیپلماسی جلو آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مدیریت را با رانت و فساد القا می کند/سیاست دشمن در هم کوبیدن کشور از درون

دشمن مدیریت را با رانت و فساد القا می کند/سیاست دشمن در هم کوبیدن کشور از درون