مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-03اقتصادي

افتتاح 2 پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست برق گیلان


دو پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست 63/20 کیلوولت برق در شهرستان های انزلی و املش همزمان با هفته پدافند غیرعامل با حضور استاندار گیلان در بندرانزلی افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان دو پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست 63/20 کیلوولت برق در شهرستان های انزلی و املش همزمان با هفته پدافند غیرعامل با حضور استاندار گیلان در بندرانزلی افتتاح شد.

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، با حضور استاندار گیلان و معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور، دو پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست 63/20 کیلوولت برق به طور همزمان در بی بی حوریه انزلی و املش در شهرستان بندرانزلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح این دو پروژه که بیش از 24 میلیارد تومان برای آن ها هزینه شده؛ منجر به اشتغالزایی 40 نفر به صورت مستقیم شد اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم اظهار کرد: پدافند غیرعامل و برق یک امر بسیار مهم و از زیرساخت هایی است که ارتباط تنگاتنگ با سایر امکانات و تجهیزات زندگی روزمره دارد که در صورت قطع سایر زیرساخت ها نیز دچار اختلال شده و زندگی روزمره را با مشکل مواجه می کند.

وی با اشاره به بارش برف سنگین انزلی در چند سال گذشته که باعث شد شبکه فرسوده انتقال برق فرو بریزد، افزود: عمده شبکه های انتقال برق استان گیلان فرسوده است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست برق گیلان

افتتاح 2 پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست برق گیلان