مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-03سياسي

مرحوم علامه «حسن زاده آملی» مدافع حریم ولایت و جمهوری اسلامی بود


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مرحوم حسن زاده آملی مدافع حریم ولایت و جمهوری اسلامی بود و نقش مهم و اجتماعی عالم دینی نیز دفاع از حریم ولایت و دین است.

- ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر چهارشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت علامه حسن زاده آملی که در مصلی شیراز با حضور مسئولان و روحانیون برگزار شد با بیان اینکه جای خالی این مرد بزرگ برای همه ما غمی سنگین است، اظهار داشت: در حدیث از امام محمدباقر (ع) آمده است که علمای شیعه ما مرزبانی می کنند، در مرزی که آن طرف شیطان ایستاده است، این جایگاه علمای شیعه است.

او با بیان اینکه مرزبانی آیت الله حسن زاده آملی از مرزهای تشیع مشخص و مبرهن است، گفت: این عالم بزرگ در مرز ایستاده و برای دفاع از تفکر شیعی بسیار زحمت کشیده است عالم شیعه از شیعیانی که از نظر فکری ممکن است قوی نباشند در مقابل شیطان و وسوسه های شیطانی دفاع می کند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه حفظ دیانت مردم از اهم کارهایی است که عالمان دین انجام می دهند، بیان کرد: قله اگر علامه طباطبایی است در ردیف بعدی علامه حسن زاده و دیگران میدان داری می کنند و این برای ما طلبه ها درس دارد که برای حفظ دیانت باید در این مرز پاسداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم علامه «حسن زاده آملی» مدافع حریم ولایت و جمهوری اسلامی بود

مرحوم علامه «حسن زاده آملی» مدافع حریم ولایت و جمهوری اسلامی بود