مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-03سياسي

دستگاه های فرهنگی آذربایجان غربی جزیره ای عمل می کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: 13 دستگاه در امر فرهنگ دخیل هستند ولی همه آنها جزیره ای عمل می کنند که این باید در این باره همدلی و وحدت حاکم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدامات اجرایی در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه های جامعه حاشیه نشینی است به طوری که 700 هزار نفر در استان حاشیه نشین داریم و در شهر ارومیه نیز 300 هزار نفر حاشیه نشین وجود دارد که این امر مشکلات زیادی را نیز ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سپاه به دنبال تشکیل قرارگاه فرهنگی در شمال غرب کشور بوده است، گفت: قرارگاه فرهنگی باید در این استان نیز تشکیل شود، ائمه جماعات باید رییس این قرارگاه باشند که در این خصوص، هنوز به نقطه واحدی نرسیده ایم.

سردار حبیب شهسواری با انتقاد از تبلیغات گسترده دانشگاه های ترکیه گفت: در همه خیابان های شهر ارومیه، تبلیغ آموزش در کشور ترکیه نصب شده که باید با این امر برخورد شود.

وی ادامه داد: این استان با 37 هزار کیلومتر سرزمین، مشهد 36 هزار شهید والامقام است که با وجود این تعداد شهید، شایسته نیست این نوع فضاسازی ها در آن وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: مردم از ما مسؤولان در همه حوزه ها انتظار دارند که باید همه دستگاه های مرتبط کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی آذربایجان غربی جزیره ای عمل می کنند

دستگاه های فرهنگی آذربایجان غربی جزیره ای عمل می کنند