مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-03سياسي

اقدامات مقابله ای و پیشگیری از مواد مخدر ناکافی است


عدم مقابله و عدم پیشگیری از اعتیاد به لایه های جامعه آسیب های عمیقی وارد و کار ارگان های مربوطه را سخت تر می کند؛ - ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان اظهار کرد: عدم مقابله و عدم پیشگیری از اعتیاد به لایه های جامعه آسیب های عمیقی وارد و کار ارگان های مربوطه را سخت تر می کند؛ در سال های اخیر در این راستا اقداماتی صورت گرفته اما این اقدامات ناکافی بوده و هنوز فعالیت بیشتری را می طلبد.

مجید بیکی، سه شنبه شب 11 آبان در شورای هماهنگی با مواد مخدر این شهرستان گفت: شهرستان نهبندان به دلیل موقعیت جغرافیایی و استراتژیک یکی از شهرستان هایی است که در حوزه مقابله با مواد مخدر نقش ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: عدم مقابله و پیشگیری به لایه های جامعه آسیب های عمیقی وارد و کار ارگان های مربوطه را سخت تر می کند؛ در سال های اخیر در این راستا اقداماتی صورت گرفته اما این اقدامات ناکافی بوده و هنوز فعالیت بیشتری را می طلبد.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود محدودیت و ممنوعیت و ماموریت ها با وجود کرونا ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با شناسایی و کشف محموله ها و انجام وظایف خود، عملکرد خوبی در برابر مواد مخدر داشته اند.

بیکی افزود: از جمله اقدامات ویژه در راستای مقابله با مواد مخدر، تقویت ایست بازرسی ها است که ایست بازرسی سهل آباد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مقابله ای و پیشگیری از مواد مخدر ناکافی است

اقدامات مقابله ای و پیشگیری از مواد مخدر ناکافی است