مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-03سياسي

سبک زندگی علمی و عملی علامه حسن زاده آملی استخراج شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سبک زندگی علمی و عملی علامه حسن زاده آملی استخراج شود و در اختیار محققان برای تحول در سبک زندگی جامعه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در نشست علمی تبیین ابعاد شخصیتی علامه حسن زاده آملی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز ارتحال این عالم ربّانی در مجتمع فرهنگی کوثر شهر تبریز برگزار شد، گفت: سبک زندگی علمی و عملی آیت الله حسن زاده آملی باید توسط شاگردان برجسته این فقیه و حکیم استخراج و در اختیار محققینی که برای تحول در سبک زندگی جامعه در ذیل بیانیه گام دوم انقلاب در حال تحقیق و پژوهش هستند، قرار گیرد.

وی سپس ادامه داد: راه اندازی طرح مطالعاتی آثار ارزنده علامه حسن زاده آملی در جهت ساحت سازی علوم انسانی برای مراکز علمی و مسئول در حیطه اسلامی سازی علوم انسانی و اصحاب فکر و اندیشه نیز باید در اولویت باشد.

آل هاشم افزود: همچنین باید در راستای تحقق بخشیدن میدانی به بیانیه گام دوم انقلاب، سبک زندگی علمی و عملی آیت الله حسن زاده آملی توسط شاگردان برجسته این فقیه و حکیم استخراج و در اختیار محققینی که برای تحول در سبک زندگی جامعه در ذیل بیانیه گام دوم انقلاب در حال تحقیق و پژوهش هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی علمی و عملی علامه حسن زاده آملی استخراج شود

سبک زندگی علمی و عملی علامه حسن زاده آملی استخراج شود