مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-03اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری و حل مشکلات اقتصادی با توسعه مشاغل خانگی


توسعه مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک و زود بازده، کاهش نرخ بیکاری و حل مشکلات اقتصادی خانواده ها را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های همسران طلاب خراسان جنوبی، اظهار داشت: توجه بیش از پیش به مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک و زود بازده، از کارهایی است که می تواند کاهش نرخ بیکاری و  افزایش سریع اشتغال را به همراه داشته و مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده ها را حل نماید.

وی بیان داشت: در بسیاری  از کشورهای توسعه یافته جهان و جوامعی که به دنبال کاهش نرخ بیکاری  بوده اند به موضوع مشاغل خانگی  و کارگاه های کوچک و زودبازده  توجه ویژه ای شده است.

استاندار خراسان جنوبی به محصولات عرضه شده در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: دراین نمایشگاه بانوان در کنار همسرداری، فرزندپروری و خانه داری، توانسته اند در قالب مشاغل خانگی محصولاتی تولید نمایند که قابل تأمل است.

ملانوری با بیان اینکه نباید از  ظرفیت جامعه بانوان غافل شد، تصریح کرد: بانوانی که در این نمایشگاه تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند، همسران طلاب و  روحانیون استان هستند که نشان می دهد در جامعه دانشگاهی، حوزوی و بزرگان ما نیز این دید وجود دارد که همه باید برای رشد و توسعه اقتصادی، ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری و حل مشکلات اقتصادی با توسعه مشاغل خانگی

کاهش نرخ بیکاری و حل مشکلات اقتصادی با توسعه مشاغل خانگی