مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-03دانش

اهمیت جایگاه مراکز پژوهشی خصوصی در انجام پژوهش های جامعه محور مورد تاکید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محسن شریفی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم در بازدید از مرکز تحقیقات بتن (متب) اظهار داشت: - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اهمیت جایگاه مراکز پژوهشی غیردولتی در انجام پژوهش های مورد نیاز جامعه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محسن شریفی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم در بازدید از مرکز تحقیقات بتن (متب) اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های وسیع مردمی و بخش خصوصی در مسیر تحقیقات علمی برای ارتقای سطح علمی کشور و کمک به توانمندسازی و استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی برای ارتقای سطح پژوهش در کشور و اشتغال نیرو های تحصیلکرده در بخش غیردولتی و توانمندسازی آن ها در تولید علم و فناوری از مهمترین اهداف است.

به گفته وی در پژوهش های کاربردی لازم است تحولی در تفکر مدیریتی درجهت توجه بیشتر به رفع نیاز های جامعه و همچنین کمک به پویایی دانشگاه و صنعت از جمله در حوزه صنعت ساخت و ساز بتنی با چشم انداز توسعه پایدار ایجاد شود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم در ادامه تصریح کرد: نهاد دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و واحد های صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت جایگاه مراکز پژوهشی خصوصی در انجام پژوهش های جامعه محور مورد تاکید است

اهمیت جایگاه مراکز پژوهشی خصوصی در انجام پژوهش های جامعه محور مورد تاکید است