مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-03اجتماعي

«مهرباران» به مناطق حاشیه ای شهر ایلام می رود


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری کلاس های کمک آموزشی برای مناطق حاشیه ای با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

- محسن ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اردوی جهادی- آموزشی را در مناطق حاشیه ای شهر ایلام در قالب طرح مهرباران ، برگزار خواهد کرد.

وی گفت: در قالب این طرح و در این مرحله کلاس های کمک درسی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و تدریس درس ریاضی در مقطع متوسطه ی اول با همکاری جمعی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مناطق حاشیه ای شهر ایلام برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تاکید کرد: این طرح در پنج شنبه های هر هفته و در مساجد مناطق حاشیه ای شهر ایلام و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه برای انجام طرح هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش انجام شده است، گفت: با توجه به جمعیت دانش آموزان ابتدایی در مناطق حاشیه ای و عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری ضرورت برگزاری اردوهای جهادی آموزشی در این مناطق کاملا احساس می شد.

ملکی ضمن قدردانی از مشارکت و هم افزایی صورت گرفته توسط دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی این دانشگاه ایراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهرباران» به مناطق حاشیه ای شهر ایلام می رود

«مهرباران» به مناطق حاشیه ای شهر ایلام می رود