مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-03بين الملل

اذعان تحلیلگر صهیونیست به نگرانی واشنگتن و تل آویو از توان پهپادی ایران


یک تحلیلگر صهیونیست اعلام کرد، پهپادهای ایران به منبع نگرانی همیشگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و یک سلاح خطرناک و موثر برای ایران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یونی بن مناحم تحلیلگر صهیونیست در یادداشتی اعلام کرد، پهپادهای ایرانی به یک سلاح واقعا خطرناک در خاورمیانه تبدیل شده اند .

بن مناحم در ادامه این گزارش مدعی شد، ایران گروه های متحد خود در عراق، سوریه، حزب الله لبنان، ، این پهپادها به منبع نگرانی همیشگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و یک سلاح خطرناک و موثر برای ایران تبدیل شده است.

بن مناحیم تأکید کرد، پهپادها ماهیت نبرد هوایی در غرب آسیا را تغییر خواهند داد و نقشی مهم در نبرد نظامی آینده ایران و متحدان آن علیه رژیم اسراییل خواهند داشت.

وی افزود، در دوره رییس جمهور پیشین آمریکا دونالد ترامپ یک کارگروه آمریکایی-اسراییلی به منظور بررسی راه حل های خطر پهپادهای ایرانی تشکیل شد و این کارگروه در دوره جو بایدن نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

اخیرا، رسانه های صهیونیستی سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم تهدید پهپادهای ایران, در صدد تقویت لایه های راداری و پدافندی خود به ویژه در شمال فلسطین اشغالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان تحلیلگر صهیونیست به نگرانی واشنگتن و تل آویو از توان پهپادی ایران

اذعان تحلیلگر صهیونیست به نگرانی واشنگتن و تل آویو از توان پهپادی ایران