مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-03بين الملل

برگزاری جشنواره بین المللی شعر «مربد» در بصره عراق با حضور شاعران ایرانی


سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی شعر «مربد» با نام شاعر فقید «ابراهیم الخیاط» با حضور شاعران کشورهای مختلف جهان روزهای 13تا 17 آبان ماه جاری در شهر بصره در کشور عراق برگزار می شود.

- برگزاری جشنواره بین المللی شعر مربد در بصره عراق با حضور شاعران ایرانی سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی شعر مربد با نام شاعر فقید ابراهیم الخیاط با حضور شاعران کشورهای مختلف جهان روزهای 13تا 17 آبان ماه جاری در شهر بصره در کشور عراق برگزار می شود.

منصور جهانی ـ با حضور شاعران ایرانی و کشورهای دانمارک، هلند، بریتانیا، سوییس، آذربایجان، روسیه، اردن، سوریه، سودان، مراکش و عراق، سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی شعر مربد در شهر بصره در عراق برگزار می شود.

محمد الأمین الکرخی شاعر عراقی که در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی شعر مربد حضور دارد و به شعرخوانی هم می پردازد؛ در مورد این رویداد معتبر ادبی خاورمیانه گفت: المربد درخشش خود را از طریق مستقل و مجزابودن از قدرت به دست می آورد و برگزارکنندگان کنونی آن پس از سوءاستفاده های مختلف رژیم قبلی از جشنواره، در تحقیق این ثبات و استقلالیت تلاش و کوشش می کنند؛ زیرا به آثار مخرب سوءاستفاده حاکمان قبلی آگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بین المللی شعر «مربد» در بصره عراق با حضور شاعران ایرانی

برگزاری جشنواره بین المللی شعر «مربد» در بصره عراق با حضور شاعران ایرانی