مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-03اقتصادي

تعاونی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی به مرحله عرضه سهام رسید


تعاونی تولیدکنندگان محصولات استراتژیک خراسان جنوبی به مرحله عرضه سهام رسیده تا برگشت سود اصلی حاصل از فروش محصولات عاید کشاورزان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری صبح چهارشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور مدیران عامل سازمان تأمین اجتماعی و شستا برگزار شد، با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی که دورکاری های ادارات لغو شده، مدیران باید کاستی ها را جبران کنند، بیان کرد: تأکید ما بر انجام کارهای میدانی و عملیاتی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزیابی های پایان سال دستگاه ها بر اساس پیشرفت همین برنامه عملیاتی و اقدامات دستگاه ها در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود، بیان کرد: ستاد توسعه خاوران ریل گذاری های بسیار خوبی برای توسعه استان انجام داده است.

ملانوری ادامه داد: در قالب طرح اکتشافات معدنی خراسان جنوبی که 200 میلیارد تومان اعتبار را نیز طی یک سال به استان تزریق می کند، اتفاقات خوبی در زمینه معادن استان رخ می دهد.

افزایش تولید پسته با ارتباط کشاورزان و انجمن پسته استاندار خراسان جنوبی در حوزه مسائل مرتبط با کشاورزی نیز گفت: درخراسان جنوبی حدود 25 هزار هکتار سطح زیر کشت و 15 هزار تن محصول پسته داریم که به لحاظ ریالی 2 هزار میلیارد تومان درآمد به همراه دارد و اگر ارتباط بین کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی به مرحله عرضه سهام رسید

تعاونی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی به مرحله عرضه سهام رسید