مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-03سياسي

واکنش نمایندگان به شکست آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توییت هایی با هشتگ از آبان 58 تا آبان 1400 به اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران در شکست آمریکا به دنبال دزدی نفت ایران واکنش نشان دادند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توییت هایی با هشتگ "از آبان 58 تا آبان 1400" به اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران در شکست آمریکا به دنبال دزدی نفت ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر امروز شبکه خبر اعلام کرد با اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در توییت هایی به این اقدام مقتدرانه واکنش نشان دادند.

علی حدادی نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت:‏ امروز تروریست های آمریکایی گوشه ای از علت حضورشان در منطقه که همان دزدی و غارت ثروت کشورهای منطقه است را نمایان کردند.

غافل از اینکه اگر دست متجاوزی به دزدی دراز شود مردان این سرزمین آن را از بازو قطع خواهند کرد! اقتدار ایران ‎از آبان 58 تا آبان1400 احمد نادری نماینده مردم تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏ ابرقدرتی که زمانی دولت های منطقه را با اشاره انگشت جابجا می کرد، با قدرت انقلاب اسلامی ایران، امروز به قدری حقیر شده که حتی در سرقت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نمایندگان به شکست آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران

واکنش نمایندگان به شکست آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران