مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-03سياسي

علامه حسن زاده آملی مرزهای کاذب ایجاد شده بین علوم حوزوی و دانشگاهی را از بین برد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: علامه حسن زاده آملی مرزهای کاذب ایجاد شده بین علوم حوزوی و دانشگاهی را از بین برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست علمی تبیین ابعاد شخصیتی علامه حسن زاده آملی ظهر چهارشنبه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز ارتحال این عالم ربّانی در مجتمع فرهنگی کوثر شهر تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در این نشست علمی گفت: در یک علم واحد، علمای زیادی قلم فرسایی و تدریس می کنند، اما صرفاً علم برخی از علما انتشار یافته و مؤثر واقع می شود به حساب اینکه هیچ چیزی در این عالم تصادفی نیست، می فهمیم که در این امر نکاتی وجود دارد.

وی افزود: وجود مرحوم علامه حسن زاده آملی (ره) و شخصیت هایی مثل ایشان سبب شد تا تقسیم بندی کاذبی که بعضاً توسط برخی افراد برای تقسیم علم دانشگاه و حوزه مطرح می شود، نفی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: برخی افراد علم ها را صرفاً اختصاص به حوزه های علمیه و برخی دیگر اختصاص به دانشگاه می دادند که وجود بزرگوارانی همچون علامه حسن زاده اثبات کرد که عالم دینی به اقتضای نیاز زمان و مردم، چه بسا بخشی قابل توجهی از عمر خود را به علمی اختصاص می دهد که لزوماً و مستقیماً ارتباط و سر و کار آن با علوم دینی نیست؛ لک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حسن زاده آملی مرزهای کاذب ایجاد شده بین علوم حوزوی و دانشگاهی را از بین برد

علامه حسن زاده آملی مرزهای کاذب ایجاد شده بین علوم حوزوی و دانشگاهی را از بین برد