مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-03اجتماعي

دما در همدان تا 5 درجه کاهش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه تا اوایل هفته آینده کم و بیش شاهد بارش پراکنده باران در استان هستیم گفت: به تدریج حداقل دما از اوایل تا اواسط هفته آینده تا منفی پنج درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه  آسمان استان ابرناک و در بعضی ساعت شاهد بارش هستیم اظهار کرد: تجمع باران در نیمه شرقی استان چون شهرستان ملایر و نهاوند بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه تا اوایل هفته آینده کم و بیش بارش پراکنده در استان محتمل است افزود: از روز جمعه احتمال بارش برف در مناطق مرتفع همدان وجود دارد همچنین وقوع رعد  و برق دور  از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه از فردا به تدریج کاهش دمای هوا پیش بینی می شود خاطرنشان کرد: حداقل دما از اوایل تا اواسط هفته آینده تا منفی پنج درجه سانتیگراد  کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته قهاوند با سه درجه سانتیگراد سردترین نقطه و اسدآباد با 15 درجه گرمترین نقاط استان گزارش شده است بیان کرد: تغییر دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین 5 تا 22 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دما در همدان تا 5 درجه کاهش می یابد

دما در همدان تا 5 درجه کاهش می یابد