مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-03اقتصادي

371 میلیون تردد انواع خودرو در جاده ها طی 7 ماهه امسال ثبت شد


مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در مهر امسال بیش از 60 میلیون تردد بین استانی در راه های کشور انجام شده که نسبت به شهریور 13 درصد و در مقایسه با مهر سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

- به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی اکبر آشوری با اشاره به تردد بین استانی وسایل نقلیه در مهر ماه سال جاری بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از بیش از 2500 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، در مهرماه سال جاری تعداد 60 میلیون و 223 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی بین استانی کشور تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سهم خودروهای سبک بیش از 300 میلیون وسیله نقلیه و سهم وسایل نقلیه سنگین 4 درصد بوده است، همچنین بر مبنای آمار دریافتی اوج تردد بین ساعت 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 5 انجام شده است.

آشوری در خصوص میزان تردد وسایل نقلیه در جاده های برون شهری کشور در 7 ماهه امسال گفت: تردد کل وسایل نقلیه از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری 371 میلیون وسیله نقلیه گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتردد تجمیعی ورود و خروج استان های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از سامانه های تردد شمار در محورهای مواصلاتی کشور، استان تهران با 31 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

371 میلیون تردد انواع خودرو در جاده ها طی 7 ماهه امسال ثبت شد

371 میلیون تردد انواع خودرو در جاده ها طی 7 ماهه امسال ثبت شد