مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-03اقتصادي

فعالیت های جهاد دانشگاهی در صنعت نفت گسترده تر شود


در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی با وزیر نفت بر گسترده تر شدن فعالیت های جهاد دانشگاهی در صنعت نفت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با مهندس جواد اوجی وزیر نفت با حضور دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دکتر زیدی فرد معاون مهندسی، پژوهشی و فناوری وزیر نفت و مدیران این مجموعه و با هدف معرفی و ارائه توانمندی ها و دستاوردهای این نهاد درحوزه نفت و صنایع وابسته در دفتر وزیر نفت برگزار شد.

حمایت وزارت نفت از جهاددانشگاهی دکتر طیبی در ابتدای این نشست گزارشی از همکاری های فناورانه جهاددانشگاهی با مجموعه وزارت نفت و شرکت های تابعه ارائه کرد.

وی با اشاره به طراحی و ساخت چندین مورد از تجهیزات استراتژیک صنعت نفت شامل دکل های حفاری خشکی ، بازوی بارگیری نفت ، مته های حفاری ، دستگاه لوله مغزی سیار ، موتورهای درون چاهی ، پمپ های ESP ، الکتروموتورهای دور متغیرVFD و تولید مواد شیمیایی پرمصرف با فناوری کاملا بومی شده توسط جهاددانشگاهی، حمایت وزارت نفت از استفاده این فناوری ها در صنعت نفت را خواستار شد.

رییس جهاددانشگاهی در ادامه با تاکید این نکته که مدیران فعلی صنعت نفت به ساخت داخل اعتقاد راسخ دارند، از وزیر نفت خواست از جهاددانشگاهی به عنوان بازوی فناورانه صنعت نفت برای حل مشکلات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهاد دانشگاهی در صنعت نفت گسترده تر شود

فعالیت های جهاد دانشگاهی در صنعت نفت گسترده تر شود