موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-03فناوري

افزایش زمان استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی به 8 ساعت در روز


یک مطالعه جدید نشان می دهد که زمان استفاده از فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان آمریکایی در طول همه گیری کرونا به شدت افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی نشان می دهد زمان استفاده از صفحه نمایش برای  کودکان و نوجوانان  آمریکایی در طول همه گیری کووید19 دو برابر شده و به تقریباً هشت ساعت در روز رسیده است.

محققان زمان استفاده از فضای مجازی را برای کودکان 10 تا 14 آمریکایی قبل و در طول همه گیری کووید 19 مقایسه کردند و دریافتند، نوجوانان در طول بیماری همه گیر حدود 7.

7 ساعت در روز را پای وسایلی همچون گوشی موبایل و تبلت می گذرانند در حالی که پیش از پاندمی این میزان به 3.

8 ساعت در روز می رسید.

  نوجوانان و نوجوانان سیاهپوست و اسپانیایی تبار 1.

5 برابر بیشتر از نوجوانان سفیدپوست و آسیایی زمان خود را پای این وسایل می گذرانند؛ براساس بررسی های صورت گرفته، کودکانی که والدینشان هرگز به دانشگاه نرفتند یا کمتر از 75000 دلار در سال درآمد دارند، ساعات بیشتری را صرف استفاده از ابزار الکترونیکی همچون موبایل می کنند.

محققان به بررسی این موضوع پرداختند که نوجوانان چند ساعت در روز را  صرف پیامک، بازی، چت ویدیویی، گشت و گذار در رسانه های اجتماعی یا و به طورکلی اینترنت  می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش زمان استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی به 8 ساعت در روز

افزایش زمان استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی به 8 ساعت در روز