مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-03اقتصادي

افزایش 10 درصدی فوت براثر تصادف در فارس


استاندار فارس با اشاره به افزایش 10 درصدی فوت در اثر تصادفات رانندگی از ابتدای امسال تا پایان مهرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: کنترل میزان تصادفات و کاهش آمار فوت در استان نیازمند عزم جدی و مشارکت همه دست اندرکاران است.

- محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان فارس با بیان اینکه اولین عامل مرگ افراد یک تا 35 ساله تصادفات است، عنوان کرد: این آمار به خوبی نشان دهنده اهمیت پرداختن به این موضوع و ضرورت برنامه ریزی دقیق برای کاهش تلفات تصادفات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی فارس، او با اشاره به اینکه پیشگیری از بروز تخلفات و تصادفات درون شهری و جاده ای نیازمند فرهنگ سازی و فعالیت های تبلیغی و رسانه ای است، افزود: متاسفانه در خصوص فرهنگ سازی کوتاهی انجام شده و اگر بخشی از هزینه های هر حوزه به مسئله فرهنگ سازی و تبلیغات اختصاص یابد معضلات، کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه فرمانداران شهرستان های استان باید در زمینه کاهش آمار تصادفات به صورت جدی وارد میدان شوند و وظایف مشخص شده را بر عهده بگیرند، گفت: یکی از مولفه های مهم ارزیابی فرمانداران استان فارس بر اساس کاهش آمار تصادفات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی فوت براثر تصادف در فارس

افزایش 10 درصدی فوت براثر تصادف در فارس