مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-03سياسي

گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با اشاره به فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی، گفت: گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا سرایانی بیان کرد: خوی استکباری و دست درازی های آمریکا تا قبل از انقلاب اسلامی ما بر کسی پوشیده نیست.

با وقوع انقلاب اسلامی دست آمریکا از منابع این کشور کوتاه شد و این مسئله ای نبود که آمریکا با آن کنار بیاید.

به همین دلیل بود که در مکانی با پوشش سفارتخانه به جاسوسی مشغول بودند تا با توطئه و دسیسه به هر نحو بتوانند مجدد به حق ملت دست درازی کنند و همین مساله باعث شد تا جوانان غیور آن حماسه را برپا کنند.

محمدرضا سرایانی افزود: همیشه هستند افرادی که دستاوردها و حماسه های جوانان را با عناوین گوناگون و نادرست، ناچیز جلوه می دهند یا تخطئه می کنند اما اینها باعث تضعیف روحیه انقلابی جوانان ما نخواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد حماسه 13 آبان؛ مهر تایید امام برای ما حجت است و به علاوه آن، عقل حکم می کند که با جاسوس و دشمنان کشور همانگونه برخورد شود که آن حماسه آفرینان کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق تصریح کرد: این مشخص است که ما موفق شدیم لانه جاسوسی آنها را تسخیر کنیم، اما امروزه همچنان آمریکا به جاسوسی و توطئه مشغول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد

گذر زمان دانشجویان را از انقلاب روی گردان نخواهد کرد