مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-03سياسي

الهیات عملی فقط مختص روحانیت نیست/دین باید به عرصه جامعه بیاید


یکی از کارهایی که در الهیات عملی باید انجام شود اینکه دین به عرصه جامعه بیاید و اگر این اتفاق نیفتد داعش درجامعه ظهور پیدا می کند.

- ، در سیزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی سوره، موضوع الهیات عملی با حضوررضا اکبری، استاد گروه فلسفه و کلام دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد، دانشگاه امام صادق(ع) مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای برنامه مسعود دیانی، مجری و سردبیر برنامه گفت: آقای اکبری شما به عنوان دبیر کنفرانس بین المللی الهیات عملی در برنامه سوره حاضر هستید و من می خواهم قبل از آغاز گفتگوی علمی از شما بپرسم که چه شد تصمیم گرفتید چنین کنفرانسی را برگزار کنید؟ اکبری پاسخ داد: اصل این ایده به صحبت هایی برمی گردد که بین دوستان انجمن فلسفه دین و تعاملی که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان قدس رضوی شکل گرفت که کارهای عملیاتی تر در حوزه الهیات شکل بگیرد.

دوستان صحبت کردند که کسی مسئولیت این کار را به عهده بگیرد و قرعه به نام بنده افتاد و دوستان پیشنهاد دادن که اگر دانشگاه امام صادق (ع) بتواند در این حوزه نقش آفرینی داشته باشد اتفاق خوبی است.

تامل بسیار زیادی صورت گرفت و افراد داخلی و خارجی بسیاری را برای مشارکت دعوت کردیم و اغلب دانشگاه های مادر کشورمثل دانشگاه تهران، علامه طباطبایی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیات عملی فقط مختص روحانیت نیست/دین باید به عرصه جامعه بیاید

الهیات عملی فقط مختص روحانیت نیست/دین باید به عرصه جامعه بیاید