مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-03اقتصادي

پرداخت 18 میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی در همدان


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: طی سه سال گذشته بیش از 18 میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان اختصاص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، زهرا اصغری ظهر امروز در نشست خبری معاونین علوم پزشکی همدان با اشاره به درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در ایام کرونا در راستای کنترل این بیماری اظهار کرد: روند طوری پیش رفت که دبیر پویش مبارزه با کرونا از استان همدان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پایگاه دانشجویی شهید هزاوه جزو پایگاه هایی است که مردم مراجعه زیادی دارند و خدمات دریافت می کنند گفت: در انجام واکسیناسیون، دانشجویان داوطلب کشوری را دانشجویان ما کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته طرح اعتباربخشی را مصوب کردیم که در این راستا کارنامه بیمارستانها را به روسای این مراکز تقدیم می کنیم تا سال بعد بتوانند جبران کنند گفت: همدان جزو دانشگاه هایی است که بالاترین نهادهای دانشجویی فعال در کشور دارد.

اصغری  از وجود 50 نهاد و6 تشکل دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خبر داد و افزود: بیش از 20 انجمن فرهنگی، بیش از 20 کانون فرهنگی و نیز  50 نشریه دانشجویی در این دانشگاه فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 18 میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی در همدان

پرداخت 18 میلیارد تومان تسهیلات دانشجویی در همدان