مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-03اقتصادي

650 بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود


مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، 680 بسته کیف و 650 بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

- ، سعادت صالحی نیا بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 35 برنامه شاخص در استان در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می شود که اهدای 54 سیستم صوتی به ارزش ریالی 324 میلیون تومان بین مدارس نیازمند در سراسر استان یکی از این برنامه ها است.

وی توزیع 220 بسته معیشتی به ارزش ریالی 88 میلیون تومان بین نیازمندان استان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: همچنین سه زندانی جرایم غیرعمد با کمک دانش آموزان از زندان آزاد می شوند.

صالحی نیا برگزاری نمایشگاه بزرگ مصاف تاریخی با آمریکا برای آشنایی بهتر دانش آموزان با ظلم هایی که آمریکا در حق کشور ما روا داشته را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی 195 ریز برنامه نیز در سطح استان اجرا می شود.

وی افزود: وی پویش دنیای بدون تاریکی، پویش نوجوان پلاس ، دیدار با 20 خانواده شهید، دیدار با خانواده 440 شهید دانش آموز، برگزاری یادواره شهدا در بخش های مختلف استان و تجلیل از دانش آموزان برتر و نخبه فرهنگی، علمی و هنری از ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

650 بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود