مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-03بين الملل

درخواست دو قانونگذار آمریکایی برای عذرخواهی از ایرانیان بازداشت شده در مرز کانادا


زنان، کودکان و مردانی قصد ورود قانونی و یا بازگشت به آمریکا را داشتند و نباید به طور خودسرانه و غیرقانونی تنها به دلیل مذهب، قومیت یا ملیتشان هدف بازداشت و سوال و جواب قرار می گرفتند.

- زنان، کودکان و مردانی قصد ورود قانونی و یا بازگشت به آمریکا را داشتند و نباید به طور خودسرانه و غیرقانونی تنها به دلیل مذهب، قومیت یا ملیتشان هدف بازداشت و سوال و جواب قرار می گرفتند.

دو عضو کنگره آمریکا خواستار عذرخواهی از ایرانیان بازداشت شده در مرز آمریکا با کانادا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پرامیلا جایاپال و سوزان دِلبِن دو عضو دموکرات کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا خواستار عذرخواهی این نهاد فدرال از آمریکایی های ایرانی تباری شدند که در سال 2020 در مرز کانادا -آمریکا بازداشت شده بودند.

این آمریکایی های ایرانی تبار در ژانویه 2020 چند روز پس از آنکه نیروهای آمریکایی در اقدامی جنایتکارانه خودروی حامل شهید سلیمانی را در بغداد هدف قرار دادند، هنگام ورود به واشنگتن از مرز کانادا بازداشت شدند و چند ساعتی را در حبس به سر بردند.

پرامیلا جایاپال و سوزان دِلبِن در نامه خود خواستار عذرخواهی علنی اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا از این افراد شدند و تاکید کردند: زنان، کودکان و مردانی قصد ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دو قانونگذار آمریکایی برای عذرخواهی از ایرانیان بازداشت شده در مرز کانادا

درخواست دو قانونگذار آمریکایی برای عذرخواهی از ایرانیان بازداشت شده در مرز کانادا