موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-03اجتماعي

طنین زنگ استکبارستیزی در فارس


طی آیینی، همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبارستیزی با هدف گرامیداشت سیزدهم آبان، روز دانش آموز، در مدارس استان فارس و شیراز به صدا درآمد.

- چهارشنبه 12 آبان طی مراسمی نمادین در آموزشگاه دخترانه علوی شیراز و مدارس منتخب استان فارس، زنگ استکبارستیزی به مناسبت سیزدهم آبان، روز دانش آموز در شهر شیراز و استان فارس طنین انداز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در شیراز گفت: حرکت و جنبش دانش آموزان در 13 آبان 57 ادامه سلسله حرکت هایی است که ازسال 1343 آغاز شده است.

فرهاد اسماعیلی افزود: این مایه افتخار و خرسندی است که دانش آموزان نوجوان و جوان ما از این ادراک و بصیرت در این سنین برخوردار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز در سراسر استان فارس زنگ استکبارستیزی نواخته خواهد شد و اولیا و دانش اموزان ما این مراسم را از طریق شبکه شاد به صورت مجازی دنبال خواهند کرد.

اسماعیلی گفت: بخش بزرگی از قاعده نفی سبیل مربوط به استکبار ستیزی است و این از تکالیف و وظایف یک نظام توحیدی است که دست از مبارزه با ظالمان برندارد.

وی افزود: امروز برای همه می تواند یادآور نقش تعیین کننده دانش آموزان باشد و این مساله را نیز منعکس می کند که همه فعالیت های ارزشی و فرهنگی ما باید از مدارس آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین زنگ استکبارستیزی در فارس

طنین زنگ استکبارستیزی در فارس