مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-03سياسي

جایگاه اعتباری یونسکو برای ما حائز اهمیت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از این اتفاق به عنوان یک فرصت باید استفاده کنیم؛ چراکه سازمان یونسکو یک سازمان پر اهمیت در دنیا است شاید از منظر اقتصادی نفع چندانی نداشته باشد اما از منظر اعتباری جایگاه مهمی دارد.

- محمد علی نبی پور، ظهر امروز، 12 آبان در افتتاحیه دفتر یونسکو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این پروسه بعد از یک دهه پیگیری به ثمر نشست و جای تقدیر از کلیه دست اندرکاران این امر را دارد و خرسندیم که امروز در جمع اساتید و میهمانان، این اتفاق بسیار مهم در مشهد مقدس آغاز می شود و امیدواریم این اتفاق باعث رخدادهای خوب در دانشگاه علوم پزشکی، مشهد و خراسان رضوی باشد.

وی ابراز کرد: خطه خراسان از دیرباز مرکز نخبه پروری بوده و هست و دانشگاه علوم پزشکی هم به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور و به عنوان بزرگترین مرکز علوم پزشکی در منطقه شرق کشور و در حوزه خاورمیانه حرف برای گفتن داشته و دارد.

نبی پور افزود: این افتخاری است که کسب شده و نه اینکه داده شده بلکه به دلیل جایگاه علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده و این ارزشمند است برای همه ما در ایران و در خراسان و شایسته تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: قبل از همه گیری کرونا، مشهد به عنوان مرکز اصلی توریست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه اعتباری یونسکو برای ما حائز اهمیت است

جایگاه اعتباری یونسکو برای ما حائز اهمیت است