مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-03بين الملل

ترکیه درباره کسانی که به سلامت اردوغان شک کردند تحقیق می کند


پس از افزایش گمانه زنی ها درباره وخامت حال رییس جمهور ترکیه، منابع ترکیه ای گزارش دادند علیه افرادی که درباره وخامت حال رییس جمهور این کشور مطلب منتشر کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع ترکیه ای، عصر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که مقامات این کشور تحقیقات درباره افرادی را که در خصوص وضعیت سلامت رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه مطلب منتشر کرده اند، آغاز کرده اند.

سازمان کل امنیت ترکیه در واکنش به گمانه زنی هایی که اخیرا در ارتباط با وضعیت سلامت رجب اردوغان مطرح شده اند، اعلام کرد: پیام هایی که در فضای مجازی درباره سلامت رییس جمهور اردوغان منتشر شده اند، بی اساس هستند .

پایگاه خبری سی ان ان ترک نیز در گزارشی خبر داد که اقداماتی قانونی علیه 30 نفر که اطلاعاتی گمراه کننده درباره سلامت رییس جمهور منتشر کرده اند، اتخاذ شده است.

در چند ماه گذشته، گمانه زنی ها در مورد سلامت رییس جمهور ترکیه به ویژه پس از اینکه او در انظار عمومی در صحبت کردن و حرکت کردن مشکل داشت، افزایش یافته است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی اخیرا در پیام هایی اشاره کردند که اردوغان کفش هایی 9000 یورویی با طراحی خاص پوشیده است که به حفظ تعادل کمک می کند و عموماً توسط افراد مسن استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه درباره کسانی که به سلامت اردوغان شک کردند تحقیق می کند

ترکیه درباره کسانی که به سلامت اردوغان شک کردند تحقیق می کند