مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:302021-11-03سياسي

دبیر فدراسیون: شمشیربازی ایران در انتخابات جهانی 6 نماینده دارد


علیرضا پورسلمان برای عضویت در کمیته داوران، عباس فاریابی برای عضویت در کمیته قوانین و رضا پیکرآرا برای عضویت در کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی نیز سایر کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی کشورمان در این انتخابات هستند.

- علیرضا پورسلمان برای عضویت در کمیته داوران، عباس فاریابی برای عضویت در کمیته قوانین و رضا پیکرآرا برای عضویت در کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی نیز سایر کاندیداهای فدراسیون شمشیربازی کشورمان در این انتخابات هستند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی از معرفی 6 کاندیدا برای پست های مختلف فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: این انتخابات ششم آذرماه در لوزان سوییس برگزار خواهد شد که طی آن رییس فدراسیون جهانی نیز مشخص می شود.

محسن وحدانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی کشورمان برای عضویت در هیات اجرایی فدراسیون جهانی، انوش جهانی نایب رییس فدراسیون برای عضویت در کمیته توسعه و گسترش فدراسیون جهانی و داود رضا شفاعت برای عضویت در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی از جمله نفراتی هستند که در این انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: علیرضا پورسلمان برای عضویت در کمیته داوران، عباس فاریابی برای عضویت در کمیته قوانین و رضا پیکرآرا برای عضویت در کمیته تجهیزات فدراسیون جهانی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر فدراسیون: شمشیربازی ایران در انتخابات جهانی 6 نماینده دارد

دبیر فدراسیون: شمشیربازی ایران در انتخابات جهانی 6 نماینده دارد