مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:402021-11-03سياسي

رشد علمی ایران 4 برابر میانگین نرخ دنیا است


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه باوجود تحریم های ظالمانه جزو چهار کشور اول جهان قرار داریم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سعید کرمی امروز در همایش آینده روشن ویژه دانشجویان دنیا است.

وی با تأکید بر اینکه ثبت اختراعات جوانان کشور از میانگین دنیا بیشتر است و به فناوری پیشرفته جراحی رباتیک هم دست یافته ایم، ادامه داد: در بسیاری از رشته های مختلف هنری در سطح جهانی مطرح هستیم و در این حوزه ها برای مخاطبان جهانی حرف داریم.

کرمی با اشاره به اینکه محصولات هنری که در کشور تولید می شود باوجود موانعی که از سوی دشمان نظام و انقلاب ایجاد می شود، در جشنواره های مختلف بین المللی می درخشد، بیان کرد: درصورتی که شرایط دشوار عرضه هنر در نمایشگاه های بین المللی برطرف شود  بهتر خواهیم درخشید، بنابراین ضروری است که به شکرانه این موهبت عظیم خداوندی تمام توان و تمرکز خود را برای تعالی هنرهای ایرانی اسلامی به کار بگیریم.

در ادامه نیز مدیر دفتر پژوهش کشور نیاز به هنر را یکی از نیازهای متعالی انسان دانست و گفت: یکی از اضلاع مهم تمدن های انسانی در طول تاریخ همیشه بر هنر استوار بوده است، بنابراین نفس انسان نشان از ذات باری تعالی دارد که یک بعدش آفرینش گری یا همان وجهه هنری انسان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد علمی ایران 4 برابر میانگین نرخ دنیا است

رشد علمی ایران 4 برابر میانگین نرخ دنیا است