مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-03سياسي

علامه حسن زاده (ره) سیر و سلوک را از امام رضا (ع) گرفتند


آیت الله هادی عباسی خراسانی یکی از شاگردان علامه حسن زاده آملی (ره) به تشریح برخی از ناگفته های زندگی ایشان اشاره کردند و گفت: ایشان کار خود را با امام رضا (ع) شروع کردند و با ایشان دنیا را بدرود گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله هادی عباسی خراسانی عصر امروز در مراسم اربعین رحلت این عالم ربانی با تسلیت درگذشت آیت الله حسن زاده آملی (ره) اظهار کرد:  اظهارنظر راجع به عالم ربانی حکیم ذالفنون  سخت است، علما و دانشمندان زیادی دست پروده ایشان هستند.

این شاگرد برجسته علامه ذوالفنون (ره) اضافه کرد: آیه معرفی شناخت و شناسنامه معرفی حضرت استاد براساس قرآن سوره نمل آیه 30 است، برخی علما مراحل سیر و سلوک را 30 مرحله می دانند.

وی در معرفی حضرت علامه (ره) بیان کرد: ایشان سلیمانی زاده، سلیمان مشرب و رضوی مسلک بودند، در این جمله می توان پایان نامه های فراوان و با محتوا نوشت، حضرت علامه (ره) خود را سلیمان زاده می دانستند و شخصیت خود را سلیمان زاده می دانستند و مظهر رحمت رحمانی و مظهر رحمت رحیمی است.

 عباسی خراسانی ادامه داد: آیت الله حسن زاده آملی (ره) به لحاظ مسلک بی نظیر بودند، حضرت استاد سیر و سلوک را از امام رضا (ع) گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حسن زاده (ره) سیر و سلوک را از امام رضا (ع) گرفتند

علامه حسن زاده (ره) سیر و سلوک را از امام رضا (ع) گرفتند