مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-03دانش

انتظار نداشته باشید که وزارت علوم شق القمر کند/هر دانشگاه یک وزارت علوم است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هر دانشگاه خودش باید یک وزارت علوم باشد، گفت: اینکه تنها وزارت علوم خط مشی ها را تعیین کند، انتظار غلطی است.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هر دانشگاه خودش باید یک وزارت علوم باشد، گفت: اینکه تنها وزارت علوم خط مشی ها را تعیین کند، انتظار غلطی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی که عصر امروز در دانشکده مکانیک این دانشگاه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اینکه ما امروزه بیش از 20 میلیون تحصیل کرده دانشگاهی در کشور داریم، یک توفیق بزرگ است و به معنای این است که جامعه ایرانی به یک جامعه فرهیخته، فرهنگ محور و هویت مدار تبدیل شده است که ما باید قدردان اعضای هیات علمی و یاوران علمی یعنی کارمندان دانشگاه ها باشیم.

وی با بیان اینکه توفیقات عرصه آموزش عالی کشور در اثر یک حرکت جهادی آغاز شده، ادامه داد: ما در عرصه رتبه های بین المللی تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، سلول های بنیادی و این روزها واکسن کرونا که در چندین شرکت تولید شده، موفقیت های خوبی داریم.

امروزه تعداد شرکت های دانش بنیان گرچه کافی نیست، ولی قابل ملاحظه است و همه اینها دستاورد جامعه دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار نداشته باشید که وزارت علوم شق القمر کند/هر دانشگاه یک وزارت علوم است

انتظار نداشته باشید که وزارت علوم شق القمر کند/هر دانشگاه یک وزارت علوم است