مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-03سياسي

لایحه بازگشت به کار 69نفر نیروهای اجراییات شهرداری اهواز تصویب شد


لایحه بازگشت به کار 69 نفر از نیروهای اجراییات شهرداری اهواز و پرداخت حقوق آنها از تاریخ یکم مردادماه 1400 (از تاریخی که شورا آغاز به کرده اند) توسط شورای شهر تصویب شد.

- ، ظهر امروز چهارشنبه شورای شهر اهواز لایحه ترک تشریفات 69 نفر نیروی مازاد بر قرارداد انجام عملیات پیشگیری و اجراییات شهرداری اهواز که چندین بار دست به اعتراض زده بودند، بررسی شد.

بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز دراین باره اظهار کرد: تمام پرداختی ها به عنوان علی الحساب مالی در شهرداری اهواز صفر شده است و همه صورت وضعیت ها و قراردادهایی که از سال قبل باقی مانده بودند، پرداخت شدند.

محمدی با بیان اینکه اکنون تنها دغدغه ما 69 نفر نیروهای اجراییات هستند، تصریح کرد: طبق هماهنگی و توافقات با این نیروها مقرر شده تا پرداخت حقوق چهار ماهی که آنها مشغول بکار نبودند و سود پیمانکار نیز حذف تا مشکل آنها حل شود.

وی ادامه داد: باید ساماندهی نیروهای انسانی به صورت ریشه ای حل و باید مشخص شود که در قراردادهای سال جدید این 69 نفر پیش بینی می شوند یا خیر؟ علی مدد هاشم پور رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای شهر اهواز در ادامه عنوان کرد: در کمیسیون کاملاً این موضوع بررسی شده اما اتفاقی که رخ داده این است در سنوات گذشته 69 نفر غیرقانونی سرکار آمده اند و فرآیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بازگشت به کار 69نفر نیروهای اجراییات شهرداری اهواز تصویب شد

لایحه بازگشت به کار 69نفر نیروهای اجراییات شهرداری اهواز تصویب شد