مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-03سياسي

مرکز بین المللی علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی یونسکو در مشهد افتتاح شد


نخستین مرکز بین المللی علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی یونسکو به عنوان نخستین واحد این سازمان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با حضور نمایندگان سازمان جهانی و مسئولان کشوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دبیر کل در یک مسابقه بین المللی گرفتیم.

حجت الله ایوبی بابیان اینکه کشورهای اطراف به ما نیاز دارند و وظیفه ماست که به آن کسانی که گذشته فرهنگ ما هستند کمک و بزرگ تری خود را در علم و دانش به منطقه ثابت کنیم، افزود: کمک به این مرکز یک وظیفه ملی و شرعی است، چراکه آوازه مشهد جهانی است و باید جهانی باشد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز بین المللی علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: ایران در علوم پزشکی یکی از پیشرفته ترین کشورهای منطقه و نام آور دنیا محسوب می شود، همچنان که جایزه بین المللی اخلاق در علم نیز به نام بوعلی سینا پزشک ایرانی ثبت شده است.

در ادامه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم با مهم دانستن هماهنگی بین بخشی گفت: ما به لحاظ اجرای کار در سیستم های سلامت، 75 درصد نیاز به باقی دستگاه های اجرایی داریم.

 سید جواد حسینی افزود: اگرچه تکنولوژی مناسب هم اهمیت دارد ولی مهم ترین اصل، اصل مشارکت مردم است که اگر هر کاری این اصل را نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بین المللی علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی یونسکو در مشهد افتتاح شد

مرکز بین المللی علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی یونسکو در مشهد افتتاح شد