مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-03سياسي

قدردانی امام جمعه خاش از عملکرد هواشناسی در طوفان حاره ای شاهین


امام جمعه شهرستان خاش با حضور در اداره هواشناسی این شهر از نقش سازمان هواشناسی در مدیریت بحران جوی طوفان شاهین و عملکرد این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان خاش با حضور در اداره هواشناسی این شهر از نقش سازمان هواشناسی در مدیریت بحران جوی طوفان شاهین و عملکرد این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان در بازدید از اداره هواشناسی شهرستان خاش عملکرد هواشناسی در مدیریت مناسب بحران طوفان حاره ای را ستود و اظهار داشت: هواشناسی از دستگاه های پایه ای و بنیادین کشور است که همواره با پیش بینی های دقیق خود جان های زیادی را نجات داده است.

وی ادامه داد: در همین جریان طوفان اخیر جنوب استان اگر اطلاعات هواشناسی نبود و دریانوردان مطابق معمول به فعالیت های دریایی خود می پرداختند به طور قطع تلفات انسانی زیادی برجای می ماند.

در ادامه این دیدار رییس اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی خاش به تشریح فعالیت های هواشناسی در نحوه پایش، پیش بینی و صدور هشدارهای جوی اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف عالی سازمان هواشناسی حفظ جان و مال مردم از گزند مخاطرات جوی است.

موضوعی که در جریان پایش و پیش بینی طوفان شاهین مشاهده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه خاش از عملکرد هواشناسی در طوفان حاره ای شاهین

قدردانی امام جمعه خاش از عملکرد هواشناسی در طوفان حاره ای شاهین