مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-03سياسي

اکران 800 سازه در تهران با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا»؟


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آمادگی این سازمان برای تجهیز محل برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازش خبرگزاری مهر ، رضا صیادی با اعلام آغاز اکران طرح های فرهنگی یوم الله 13 آبان در پایتخت و فراخوان دعوت از هنرمندان سراسر کشور برای پیوستن به کمپین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این سازمان به عنوان متولی طراحی و اکران تبلیغات فرهنگی در شهر تهران، هدف گذاری خود را توجه به مناسبت های مهم انقلابی، اجتماعی و مذهبی گذاشته و بر همین اساس ویژه برنامه های یوم الله سیزدهم آبان ماه امسال نیز به عنوان روز ملی، در دستور کار ویژه این مجموعه قرار گرفت.

وی با تشریح این ویژه برنامه افزود: از جمله مهمترین اقدامات سازمان در سیزدهم آبان، اکران 21 طرح منتخب از فراخوان سراسری گرافیک، کاریکاتور، عکس و نقاشی بود.

طرح های منتخب از میان 290 اثر دریافتی از 93 هنرمند فعال و شاخص کشورمان در بیش از 800 سازه شهر تهران نصب شده و بر این اساس و همسو با سیاست های کلی شهرداری تهران، کمپین چرا مرگ بر آمریکا آغاز به کار کرد.

صیادی با اشاره به اقدامات خصمانه و ویژگی های رفتار سلطه گرانه آمریکا علیه ایران، افزود: جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و دارویی، ترور مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 800 سازه در تهران با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا»؟

اکران 800 سازه در تهران با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا»؟