مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 16:402021-11-03سياسي

66 نامه و بیانیه گروه های جهادی فارس در خصوص احیاء جهاد سازندگی


مجامع، شوراها و گروه های جهادی استان فارس در خصوص احیاء طرح جهاد سازندگی خطاب به رییس جمهور 66 نامه و بیانیه صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جهاد سازندگی باید احیا شود و ایجاد دوباره آن برای آباد کردن روستاها و مناطق محروم کشور لازم است عبارتی که آیت الله رییسی در سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد مطرح کردند و وزیر جهاد کشاورزی نیز بر همین مبنا از احیای جهادسازندگی و مدیریت یکپارچه در روستاهای کشور خبر داد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در حکم خود به اسماعیل قادری فر سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بر تمهید مقدمات لازم برای تبدیل این سازمان به سازمان جهادسازندگی کشور تاکید کرد.

این موضوع موجب نگرانی برخی از دغدغه مندان و گروه های جهادی شده است چراکه تمامی اهدافی که برای جهاد سازندگی اعم از محرومیت زدایی، احیای کشاورزی و تولید در روستاها، کارهای عمرانی، بهداشتی و خدماتی در نقاط محروم لحاظ شده امروز توسط گروه های جهادی در گوشه و کنار کشور در حال انجام است.

این موضوع حتی سبب واکنش سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی نیز شد به گونه ای که وی دو روز پیش در دومین نشست بررسی طرح پیشنهادی احیای جهاد سازندگی در دولت سیزدهم از نگاه فعالان و صاحب نظران جهادی چنین اعلام کرد که در حال حاضر چند پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 نامه و بیانیه گروه های جهادی فارس در خصوص احیاء جهاد سازندگی

66 نامه و بیانیه گروه های جهادی فارس در خصوص احیاء جهاد سازندگی