مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 17:502021-11-03اقتصادي

آمایش صنعتی به دنبال احیای واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی است


رییس مؤسسه مطالعات وزارت صمت بابیان اینکه در طرح آمایش صنعت ظرفیت اشتغال منطقه نیز مدنظر قرار دارد، گفت: آمایش صنعتی به دنبال احیای واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد تشکینی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی طرح آمایش به میزبانی یکی از واحدهای صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در حوزه صنعتی، راکد ماندن واحدهای نیمه تمام است، ابراز داشت: با درک این موضوع در آمایش صنعتی احیای واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری توسعه زیرساخت های حوزه های مذکور و شهرک های صنعتی را تحت پوشش خود دارد، افزود: درواقع هدف از اجرای این طرح ها ایجاد اشتغال و ارزش افزوده با توجه به هر منطقه است.

رییس مؤسسه مطالعات وزارت صمت بابیان اینکه در طرح آمایش صنعت ظرفیت اشتغال منطقه نیز مدنظر قرار دارد، ابراز داشت: باید در نظر داشت که با ایجاد اشتغال و فعال شدن واحدهای نیمه تمام درواقع گامی در راستای کاهش هزینه ها و توسعه زنجیره ارزش برداشته شده است.

تشکینی بابیان اینکه ارائه طراحی نقشه مناسب با ظرفیت های هر استان به تفکیک شهرستان ها در دستور کار است، تصریح کرد: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی نیز در این طرح همکاری لازم را خواهد داشت چراکه نیاز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمایش صنعتی به دنبال احیای واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی است

آمایش صنعتی به دنبال احیای واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی است