مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:052021-11-03بين الملل

تشدید فشار بر ایران با کمک همه ابزار؛ چرا؟


دزدی دریایی امریکا و تلاش ناکام برای توقیف و سرقت نفتکش ایرانی از دیدگاه های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی قابل بررسی است.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس- سید رضا صدرالحسینی: دزدی دریایی امریکا و تلاش ناکام برای توقیف و سرقت نفتکش ایرانی از دیدگاه های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی قابل بررسی است.

در یادداشت کوتاه زیر ارتباط این موضوع با حوادث اخیر سایبری و اظهار نظر تعدادی از غربگرایان مورد کنکاش قرار گرفته است: با مواضع متناقض جو باید، نمایندگان کنگره و سفرهای منطقه ای کاملا روشن است که مقامات آمریکایی و صهیونیست ها نمی خواهند تحریم ها را بردارند و حتی آنان بدنبال تشدید تحریم های قبلی و تبدیل آن به محاصره اقتصادی اند، در واقع آنها بدنبال تصویرسازی از این موضوع می باشند که بجای آمریکا، ایران را مقصر مرگ برجام نشان دهند؛ و با سوار شدن بر این موج رسانه ای ماهی دلخواه خود را در حوزه حقوقی و اجماع سازی بگیرند.

از آنجا که بدون برداشتن تحریم ها، ایران انگیزه ای برای احیای برجام ندارد در یک برنامه ریزی و تقسیم کار حساب شده اقدامات اخیر را طراحی و در حال اجرا می باشند: 1.

با تشدید حملات سایبری صهیونیست ها به مراکز با اولویت مردمی مثل پمپ بنزین ها تلاش برای ایجاد اغتشاشات و آشوب های داخلی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فشار بر ایران با کمک همه ابزار؛ چرا؟

تشدید فشار بر ایران با کمک همه ابزار؛ چرا؟