مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-03سياسي

علت عقب ماندگی شهر جدید سهند/ اجازه سنگ اندازی را نمی دهیم


علت عقب ماندگی این شهر همین بودجه نویسی نامناسب است و در نظر داریم برای سال آینده نرخ عوارضی معقول برای صدور مجوز و پروانه به خصوص برای انبوه سازان و برج ها تدوین کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند،  علی علایی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی  شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر سهند با اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه بیان مطالبات  حق مردم است، اظهار داشت: مردم ایران به خصوص منطقه ما به حداقل ها قانع بوده و قدرشناس هستند و مسئولان باید بدانند که در یک خانه شیشه ای زندگی کرده و مردم همه مسائل را رصد می کنند ولی به دلیل بزرگی خود خیلی مسائل و مشکلات را نادیده می گیرند.

وی  اشاره ای هم به جایگاه خبرنگاران کرد و افزود: خبرنگاران به دلیل جایگاهی که دارند در معرض فشارهای روحی و روانی قرار داشته و شایسته است سختی کار به این اقشار زحمت کش تعلق بگیرد.

علی علایی با بیان اینکه بودجه سال 1400 شهرداری سهند بسیار بد تدوین شده بیان داشت: بودجه فعلی شهر با 45 میلیارد تومان بسته شده در حالی که باید حداقل 200 میلیارد تومان برای این شهر بزرگ پیش بینی می شد تا بتوانیم مشکلات عدیده شهر را حل و فصل کنیم.

وی افزود: علت عقب ماندگی این شهر همین بودجه نویسی نامناسب است و در نظر داریم برای سال آینده نرخ عوارضی معقول برای صدور مجوز و پروانه به خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عقب ماندگی شهر جدید سهند/ اجازه سنگ اندازی را نمی دهیم

علت عقب ماندگی شهر جدید سهند/ اجازه سنگ اندازی را نمی دهیم