مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-03سياسي

13 آبان امسال تماشایی تر شد


بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید کرانی بندرعباس در بیانیه ای با تقدیر از اقدام صلابت آفرین سپاه در دریای عمان، تأکید کرده که 13 آبان امسال تماشایی تر از هر زمان دیگری شده و روز استکبارستیزی با شکوه ویژه ای برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دیگری نمی تواند به ایران اسلامی دست درازی کند و پاسخ کوبنده ای را در خور نیرو های آمریکایی داد.

این افتخار، 13 آبان امسال را که روز مبارزه با استکبار جهانی است تماشایی تر کرده است و جشن یوم الله 13 آبان امسال زیبا تر از سال های قبل است که این پیروزی را ابتدا به حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و تمامی مردم انقلابی ایران تبریک عرض میکنیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید کرانی بندرعباس ضمن قدردانی از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این اقدام را برگ زرین دیگری از اقتدار ایران اسلامی میداند و خطاب به استکبار جهانی اعلام میدارد جمهوری اسلامی روز به روز بر اقتدارش می افزاید و شما تا روز نابودی تان تماشاگر این نشان خواهید بود.

انتهای پیام/ 88055  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان امسال تماشایی تر شد

13 آبان امسال تماشایی تر شد