مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-03سياسي

1200 نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس اعزام شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: 1200 نفر از مدافعان سلامت و کادر درمان بخش های کرونایی بیمارستان های استان تهران، از محل نیات موقوفات به مشهد مقدس اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مجتبی عبدالهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران عصر امروز در حاشیه مراسم اعزام زائران کرونا اقدامات مختلف ازجمله تهیه تجهیزات بیمارستانی به بیمارستان های مختلف، تامین مواد ضد عفونی، کمک به نیازمندان با اجرای بیش از 15 رزمایش سراسری در کشور هم از محل موقوفات انجام شده است.

حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران نیز در ادامه مراسم گفت: ما در این سفر مقدس میزبان خواهران و برادرانی هستیم که در طول شیوع بیماری منحوس کرونا با ایثار و از خودگذشتگی از جان بیماران و مردم دفاع کردند.

  وی با اشاره به موقوفه بودن بعضی از بیمارستان های کشور افزود: بخش عمده ای از اجرای برنامه سفر زیارتی مدافعان سلامت به مشهد مقدس از محل موقوفه تاجر بزرگ معروف به موقوفه کلاهدوز پرداخت شده است و بقیه هزینه ها از نیات موقوفه هایی با این نیت پرداخت شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان تهران با بیان اینکه بیش از نیمی از مراکز درمانی تهران و بلکه کشور موقوفه هستند، خاطرنشان کرد: در تهران بیمارستان هایی مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس اعزام شدند

1200 نفر از مدافعان سلامت به مشهد مقدس اعزام شدند