مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 22:252021-11-03حوادث

کلاهبردار 7میلیاردی در اردبیل دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که با راه اندازی وب سایت جعلی فروشگاه اینترنتی اقدام به کلاهبرداری 7 میلیاردی از مشتریان خود کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی گزارش واصله از سازمان صمت استان مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک فروشگاه اینترنتی که از طریق فروش تجهیزات رایانه ای و عدم ارسال کالا به خریداران پس از اخذ وجه، به دلیل حساسیت موضوع و کثرت شکات، رسیدگی به پرونده بلافاصله در دستور کار افسران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پی بررسی های اولیه و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد که دارنده سایت که ساکن یکی از روستاهای شهرستان اردبیل بوده، متواری شده و از سوی پلیس فتا سایر استان ها نیز تحت تقیب است.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و بلافاصله به همراه تجهیزات رایانه ای جمع آوری شده به پلیس فتا انتقال داده شد.

 این مقام انتظامی عنوان کرد: مجرم در بازجویی های صورت گرفته ضمن اعتراف به اتهامات خود، کسب درآمد و منافع مالی را دلیل راه اندازی سایت جعلی و کلاهبرداری 70 میلیارد ریالی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 7میلیاردی در اردبیل دستگیر شد

کلاهبردار 7میلیاردی در اردبیل دستگیر شد