مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-04ورزشي

نمی توانم در سکو باشم اما سرود ملی کشور دیگری را بشنوم


من برای کسب مدال طلا حسادت دارم و نمی توانم تحمل کنم که در سکو باشم ولی سرود ملی کشور دیگری پخش شود و همیشه برای کسب مدال طلا تلاش خواهم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی قهرمان دو و میدانی ایران گفت: من برای کسب مدال طلا حسادت دارم و نمی توانم تحمل کنم که در سکو باشم ولی سرود ملی کشور دیگری پخش شود و همیشه برای کسب مدال طلا تلاش خواهم کرد.

سجاد هاشمی عصر چهارشنبه، 12 آبان ماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار المپیک را در 21 سالگی تجربه کردم و دوست داشتم بعد از تجربه ی المپیک لندن، المپیک ریو را هم ببینم اما سیاست های غلط ریاست وقت فدراسیون در سال 95 باعث شد ما نتوانیم اعزام شویم.

وی ادامه داد: رشته ی دو و میدانی طوری است که اگر یک سال بهترین تمرین ها را هم برگزار کنیم ولی شب قبل مسابقات استراحت خوبی نداشته باشیم، تمامی زحماتمان بر باد خواهد رفت و ما نیز به دلیل عدم استراحت مناسب و ریکاوری نتوانستیم کسب سهیمه کنیم.

وی با انتقاد شدید از رییس قبلی فدراسیون دو و میدانی گفت: تعریف من از ریاست قبلی این است که فدراسیون مانند یک کشتی به گِل نشسته به رییس جدید تحویل داده شد و ورزشکاران زیادی در دوره مدیریت آقای کیهانی از ورزش قهرمانی خداحافظی کردند و من نیز به خاطر سیاست های غلط، در سال 97 ورزش قهرمانی را کنار گذاشتم و بعد از من آقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانم در سکو باشم اما سرود ملی کشور دیگری را بشنوم

نمی توانم در سکو باشم اما سرود ملی کشور دیگری را بشنوم