مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-04اقتصادي

امکان بهره برداری سد کهیر سیستان و بلوچستان در کمتر از یکسال


مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: پروژه سد کهیر در جنوب سیستان و بلوچستان این ظرفیت را دارد کمتر از یک سال به بهره برداری کامل برسد و با توجه به تخصیص کشاورزی این سد در این منطقه می تواند تاثیر گذاشته و همچنین سیلاب های متعدد را تنظیم کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: پروژه سد کهیر در جنوب سیستان و بلوچستان این ظرفیت را دارد کمتر از یک سال به بهره برداری کامل برسد و با توجه به تخصیص کشاورزی این سد در این منطقه می تواند تاثیر گذاشته و همچنین سیلاب های متعدد را تنظیم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری، سیدحسن رضوی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات سدکهیر سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به سخنان رییس جمهوری و مباحث تامین آب در درازمدت برای سیستان و بلوچستان، خط اول و دوم انتقال آب از زابل به زاهدان برای تامین آب آشامیدنی این شهر می تواند جایگاه مهمی داشته باشد.

وی افزود: یک بلاتکلیفی در بحث آب و تامین آب از دریای عمان و خط انتقال اول و دوم است و ما در 2سال گذشته به هر جهت در این زمینه نقطه نظرات زیادی را از طرف دوستان داشته و داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: در بحث انتقال آب دریای عمان وزارت نیرو فقط تخصیص دارد بانی و محوردار این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بهره برداری سد کهیر سیستان و بلوچستان در کمتر از یکسال

امکان بهره برداری سد کهیر سیستان و بلوچستان در کمتر از یکسال