مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-04سياسي

اراک نیازمند تلاش مضاعف برای ایجاد نشاط اجتماعی و رفع آلودگی هوا است


امیدواریم شهردار جدید تلاش مضاعفی را که شهر اراک برای رفاه بیشتر و ایجاد نشاط اجتماعی و هوای پاک با کمک سایر دستگاه ها نیاز دارد انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید علی را از ابعاد مختلف فرهنگی و عمرانی و اجتماعی و هرچیزی که بتواند به نشاط شهر کمک کند انجام دهند وی افزود: شورای شهر اراک با توجه به فرصت مناسبی که داشت بهترین گزینه را از نگاه اعضا شورا انتخاب کردند شهردار جدید از شهروندان این شهر و با سابقه بسیار مناسب در فعالیت های مختلف است که امیدواریم شهردار جدید تلاش مضاعفی را که شهر اراک برای رفاه بیشتر هوای پاک با کمک سایر دستگاه ها نیاز دارد انجام دهند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه صنایع شهر اراک هم تهدید هستند و هم فرصت ادامه داد: آلایندگی صنایع تهدیداتی هستند که در درازمدت می توانند مشکلات عدیده ای را برای شهر به وجود آورند.

آقازاده با اشاره به آلودگی هوای اراک بیان کرد: به دلیل خشکسالی و کمبود بارش باران در کشور و علی الخصوص شهر اراک آلودگی هوا نیز باعث تشدید آن شد وی با بیان اینکه عدم بارندگی و خشکسالی نگرانی را در سطح کشور ایجاد کرده است، اضافه کرد: سالم سازی فعالیت مراکز تولیدی و صنعتی نتیجه داد و تعداد روزهای آلوده از سال 94 به این سمت کمتر می شد اما .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک نیازمند تلاش مضاعف برای ایجاد نشاط اجتماعی و رفع آلودگی هوا است

اراک نیازمند تلاش مضاعف برای ایجاد نشاط اجتماعی و رفع آلودگی هوا است